ЦІННІСНО-СМИСЛОВА СФЕРА СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИМІРІ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ. Фрагменти з навчально-методичного посібника (Тетяна Черкашина)
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ  СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ 1.1. Актуальність теми Еволюція самосвідомості та досвід практичної діяльності свідчать про необмежені можливості розумно мислячої людини, здатної до системного самопізнання та самовдосконалення. …
ФЕНОМЕН НАУКОВОЇ ШКОЛИ АКАДЕМІКА МИКОЛИ ЄВТУХА (Тетяна Черкашина)
Черкашина Т. В., професор кафедри педагогіки, психології та освітнього менеджменту  комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», доктор педагогічних наук  У лютому 2022 року …
СЛУХАЧАМ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)». МАТЕРІАЛИ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
КЕЙС НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «ЗНАННЯ СВОГО РОДУ» Робота з учнями з педагогічного дослідження «Історія роду» Педагогічне спілкування з учнями на тему «Любов очима молодих» за оповіданням Ії Сапіної «Та що …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)».  КЕЙС НАВЧАННЯ 1. ЗАВДАННЯ 1. ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «ЗНАННЯ СВОГО РОДУ». ЗАВДАННЯ 2. ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ З УЧНЯМИ «ЛЮБОВ ОЧИМА МОЛОДИХ».
КЕЙС НАВЧАННЯ 1. ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «ЗНАННЯ СВОГО РОДУ» Робота з учнями з педагогічного дослідження «Історія роду» Педагогічне спілкування з учнями на тему «Любов очима молодих» за оповіданням Ії Сапіної «Та …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)». КЕЙС НАВЧАННЯ 1.  ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «ЗНАННЯ СВОГО РОДУ». ДОДАТОК 1. Оповідання Ії Сапіної «Та що вона, жартів не розуміє?»
Додаток 1 Оповідання Ії Сапіної «Та що вона, жартів не розуміє?» (переклад А. Аносової)  Тоді, у той звичайний квітучий місяць березень 1959 року, коли нам було по вісімнадцять років, ми навчалися …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)». КЕЙС НАВЧАННЯ 1. ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «ЗНАННЯ СВОГО РОДУ». ДОДАТОК 2. Оповідання Ії Сапіної «Та що вона, жартів не розуміє?» (продовження)
Додаток 2 Оповідання Ії Сапіної «Та що вона, жартів не розуміє?» Продовження Трагічна драма, яка розігралась у результаті зловредного жарту, потрясла все місто: і молодь, і дітей. Усі тоді пережили …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)».  КЕЙС НАВЧАННЯ 2. Педагогічне спілкування з учнями з теми «Правдивість як спосіб мислення»
КЕЙС НАВЧАННЯ 2 Педагогічне спілкування з учнями на тему «Правдивість як спосіб мислення»  Не шукай правди в інших, коли її в тебе немає Українське прислів’я Мета – формування свідомого ставлення …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)».  КЕЙС НАВЧАННЯ 2. Педагогічне спілкування з учнями з теми «Правдивість як спосіб мислення». Додаток 1.  Оповідання І. Сапіної «Не збреши!»
Додаток 1 Оповідання І. Сапіної “Не збреши!” (переклад А. Аносової) 1 Чистота внутрішня – це наявність правдивості в людині. О! Як я любила цю рису характеру в людях. Як високо …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)».  КЕЙС НАВЧАННЯ 2. Педагогічне спілкування з учнями з теми «Правдивість як спосіб мислення». Додаток 2.  Оповідання І.Сапіної «Повагою на повагу!»
Додаток 2 Оповідання Ії Сапіної “Повагою на повагу” (переклад А. Аносової) Мама часто говорила мені в дитинстві: – Ти ніколи не бійся людей, пам’ятай, що людина людині друг і брат, …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)». КЕЙС НАВЧАННЯ 3. Педагогічне спілкування з учнями «ВЧИМОСЯ ДРУЖИТИ» за оповiданням Ії Сапіної «Курка»
КЕЙС НАВЧАННЯ 3. Педагогічне спілкування з учнями 5-7 класів «ВЧИМОСЯ ДРУЖИТИ» Педагогічне спілкування з учнями  за оповiданням Ії Сапіної «Курка» Мета – формування культури взаємин у міжособистісних комунікаціях «учні – …