ПЕДАГОГІЧНА СТУДІЯ «ЕФЕКТИВНІСТЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В ПЕРІОД СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ЗМІН» 12.02.2020

Як керівнику закладу освіти досягти більш високого рівня особистої ефективності відповідно до професійного стандарту педагогічних працівників? Як підтримувати «внутрішнє горіння»? Як приймати ефективні рішення у своїй  діяльності? Отримати відповіді на ці та інші запитання мали змогу директори закладів загальної середньої освіти Черкаської області – учасники педагогічної студії «Ефективність керівника закладу освіти в період соціокультурних змін», яку проводила 12 лютого 2020 року Тетяна Черкашина, доктор педагогічних наук, професора кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської області».

Учасники педагогічної студії ознайомилися з напрямами формування культури пам’яті, бажань, емоцій, думок, як передумови підвищення особистої ефективності, та здійснили самодіагностичне тестування з метою самоаналізу та побудови індивідуальної траєкторії самовдосконалення.

Людмила Северинчук,

кандидат педагогічних наук,

член ради навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників