(30 годин, очно-дистанційна форма навчання, серпень 2020 р.)
на базі Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Мокрокалигірської сільської ради Черкаської та Звенигородської загальноосвітної школи І-ІІІ ступенів №2 Звенигородської районної ради області Черкаської області
Учасники семінару – педагогічні колективи Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Мокрокалигірської сільської ради Черкаської та Звенигородської загальноосвітної школи І-ІІІ ступенів №2 Звенигородської районної ради області Черкаської області відзначили актуальність самопізнавальної діяльності, необхідність впровадження її в педагогічну практику, важливість її поширення серед вчителів, учнів та їх батьків. Зокрема висловили думки про ефективність та результативність самопізнання та самовдосконалення стосовно формування почуття міри, самовладання, позитивного, логічного, конструктивного мислення, досягнення більш високого рівня професійної компетентності, комунікативної культури, культури незгоди, культури прийняття рішень, профілактику конфліктів в повсякденні. Висловили пропозиції, зокрема, введення у шкільну програму предмету самопізнання і самовдосконалення, збільшення кількості семінарів з зазначеної тематики, ширшого впровадження методичних засад педагогічної системи самопізнання і особистісно-професійного самовдосконалення в практичну діяльність вчителів загальноосвітніх закладів.
За підсумками навчально-методичного семінару-тренінгу учасниками семінару проведено аналіз виконання завдань кейсу навчання дистанційного формату.
Захід підготувала та провела Черкашина Тетяна Вікторівна, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», доктор педагогічних наук.