ФОРМУЛА ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ. ХТО Я:
- Борець за успіх?
- Носій успіху?
- Творець успіху?
Тренінг спрямований на об’єктивацію самооцінки спонукань, думок та дій, формування почуття міри, самовладання, позитивного, логічного, конструктивного мислення, досягнення більш високого рівня культури незгоди, культури прийняття рішень, профілактику конфліктів в повсякденній педагогічній практиці.
Метою тренінгу є оволодіння та застосування в повсякденній педагогічній практиці технологій самопізнавальної діяльності, зокрема самодіагностичних методик:
- самооцінка пам’яті, бажань, емоцій, думок за комплексом спеціальних тестів;
- самоаналіз індивідуального ресурсу сил (пам’яті, бажань, емоцій, думок) за діагностичною таблицею «Леонардо» (автора Е. Піньковської);
- техніка конструювання моделі подальшого самовдосконалення в досягненні особистісно-професійного успіху.
Завдання навчального тренінгу:
- опанувати методикою системного самоаналізу індивідуального ресурсу сил (пам’яті, бажань, емоцій, думок) з визначенням особистого рівня внутрішньої культури за прийнятими показниками;
- оволодіти самопізнавальними методиками об’єктивації самооцінки пам’яті, бажань, емоцій, думок та дій, з подальшою трансформацією виявлених негативних якостей та накопиченням ресурсу чеснот;
Результати: Що дасть учасникам тренінг?
- вміння керувати своїми бажаннями та емоціями в напружених ситуаціях повсякдення, запобігати конфліктів, самостійно та своєчасно вирішувати проблемні питання;
- зміцнення фізичного здоров’я, внаслідок укріплення вольового, емоційного, ментального імунітету;
- досягнення більш високого рівня особистісно-професійного самовдосконалення, професійної компетентності, комунікативної культури.
МОДУЛЬ 1. КУЛЬТУРА ПАМ’ЯТІ. КУЛЬТУРА БАЖАНЬ
1.1. Культура пам’яті
- Мотивація до самопізнавальної діяльності.
- Ключове поняття дослідження: індивідуальний ресурс сил.
- Формула вибору головного: об’єктивація самооцінки в визначенні рівня культури пам’яті.
- Самодіагностика пам’яті: самотестування за комплексом спеціальних тестів.
- Правила в досягненні особистісно-професійного успіху.
1.2. Культура бажань
- Мотивація до самопізнавальної діяльності.
- Базові умови та ціннісні складники в досягненні бажаного.
- Почуття міри: об’єктивація самооцінки в визначенні рівня культури бажань.
- Самодіагностика бажань за спеціальним комплексом тестів.
- Формула успіху в досягненні бажаного (міра бажань).
МОДУЛЬ 2. КУЛЬТУРА ЕМОЦІЙ
2.1. Культура емоцій
- Мотивація до самопізнавальної діяльності.
- Самовладання: об’єктивація самооцінки в визначенні рівня культури емоцій.
- Головні напрямки з формування самовладання у повсякденних комунікаціях і контактах.
- Узагальнені правила формування стриманості (розсудливості).
- Самодіагностика емоцій: як ти реагуєш на дуже сильну образу?
- Свідоме застосування закону дзеркального відображення у комунікаціях повсякдення.
- Самодіагностика емоцій: чи вмієш користуватися дзеркалом спілкування?
- Свідоме застосування «золотого правила» спілкування.
- Самодіагностика емоцій: самоаналіз самовладання.
- Правила особистісно-професійного успіху в досягненні самовладання.
- Формула успіху в самокеруванні індивідуальним ресурсом сил.
МОДУЛЬ 3. КУЛЬТУРА ДУМОК. КУЛЬТУРА ДІЙ
3.1. Культура думок
- Мотивація до самопізнавальної діяльності.
- Позитивне, логічне, конструктивне, проектне мислення: об’єктивація самооцінки в визначенні рівня культури думок.
- Узагальнені правила формування культури думок. Трансформування образу ворога.
- Поради з реалізації правил формування культури думок.
- Самодіагностика думок: якими категоріями ти вчишся думати?
- Правила та ознаки особистісно-професійного успіху.
3.1. Культура дій
- Мотивація до самопізнавальної діяльності.
- Свідомі конструктивні дії: об’єктивація самооцінки в визначенні рівня культури дій.
- Алгоритм свідомих конструктивних дій.
- Узагальнені правила формування культури дій.
- Самодіагностика дій: культури взаємодії з законом.
6. Формула успішної людини – людини творчих досягнень.