Навчально-методичне забезпечення кабінету самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників поповнено новими стендами “Напрями формування ментальної культури”, “Етапи формування ментальної культури”, “Інтегративні показники сформованості ментальної культури”, “Узагальнена характеристика етапів сформованості ментальної культури за вибором головного”, які візуалізують зміст технології формування ментального здоров’я як структурно-змістового компонента ментальної культури розумно мислячого педагога.
У вимірі наукових педагогічних підходів поняття «ментальне здоров’я» розглядається як інтегративний продукт культури думок, емоцій, бажань, спонукань та ефективних дій, внаслідок свідомого формування емоційно-етичної компетенції.
Головними ознаками ментального здоров’я є критичне мислення, духовність, вольовий, емоційний, ментальний імунітет, світосприйняття гуманіста, умонастрій миротворця, добре фізичне самопочуття.
Внаслідок системної роботи над собою, ефективно долаючи етапи самопізнання з набуття додаткових компетенцій свідомого особистісно-професійного самовдосконалення за викликами сучасності формується ментальна самостійність (здатність до передбачення та вирішення нестандартних, напружених ситуацій в образі, на основі позитивного, логічного, конструктивного, проектного мислення, внаслідок стійкого ментального імунітету) як ознаки зміцнілого ментального здоров’я.