Як керівнику закладу освіти досягти більш високого рівня особистої ефективності відповідно до професійного стандарту педагогічних працівників? Як підтримувати «внутрішнє горіння»? Як приймати ефективні рішення у своїй діяльності? Отримати відповіді на ці та інші запитання мали змогу директори закладів загальної середньої освіти Черкаської області – учасники педагогічної студії «Ефективність керівника закладу освіти в період соціокультурних змін», яку проводила 12 лютого 2020 року Тетяна Черкашина, доктор педагогічних наук, професора кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської області».
Учасники педагогічної студії ознайомилися з напрямами формування культури пам’яті, бажань, емоцій, думок, як передумови підвищення особистої ефективності, та здійснили самодіагностичне тестування з метою самоаналізу та побудови індивідуальної траєкторії самовдосконалення.
Людмила Северинчук, кандидат педагогічних наук, член ради навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників |