ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ З УЧНЯМИ «ЛЮБОВ ОЧИМА МОЛОДИХ»), ЗА ОПОВІДАННЯМ ІЇ САПІНОЇ «ТА ЩО ВОНА, ЖАРТІВ НЕ РОЗУМІЄ?» ( профілактика суїциду) 10-11 класи Товмацький навчально-виховний комплекс

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

«САМОАНАЛІЗ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

З РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ І ЗАВДАНЬ»

ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ З УЧНЯМИ «ЛЮБОВ ОЧИМА МОЛОДИХ»),

ЗА ОПОВІДАННЯМ ІЇ САПІНОЇ «ТА ЩО ВОНА,  ЖАРТІВ НЕ РОЗУМІЄ?»

( профілактика суїциду, 10-11 класи

Товмацький навчально-виховний комплекс

13.01.2021 року

№ п/п Клас Вік Стать

ч/ж

Почуття, викликані оповіданням Чи погоджуєтесь  з думкою автора Чи почерпнули щось нове з питань взаємин між людьми Чи порадили б прочитати це оповідання друзям, рідним, знайомим
1. 10 16 4/1 Співчуття , біль, страх

 

 

Так, частково Так, звичайно Так,  обов’язково
2. 11 17 5/3 Співчуття , почуття жалю Так, частково Так, корисна інформація; потрібно вчитися довіряти людям Так, тому що це оповідання спонукає до роздумів

 

 

Учні 10-11 класів ознайомилися з оповіданням Ії Сапіної «Та що вона,  жартів не розуміє?» Було обговорено питання взаєморозуміння, взаємоповаги у міжособистісних стосунках. Особливу увагу звернули на неприпустимість суїциду. Оповідання викликало в учнів співчуття, жаль, біль.

Учні погодились з думкою автора щодо вчинків персонажів твору, багато почерпнули нового для себе з питань стосунків між людьми.

Дійшли висновку, що оповідання  Ії Сапіної «Та що вона,  жартів не розуміє?» треба поширювати в учнівському середовищі для того, щоб уникнути ситуацій, які сталися з головною героїнею твору. Сподобалося те, що авторка вказала на байдуже ставлення оточуючих, на те, що автор не намагається виправдати вчинок, а прагне зрозуміти його.

Внутрішній опір викликало те, що є люди, які з посмішкою та жартами сприймають проблему «самопізнання». Та все ж треба розуміти Божественні закони.

Треба вірити і сподіватися.