«САМОАНАЛІЗ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ І ЗАВДАНЬ»
ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ З УЧНЯМИ «ЛЮБОВ ОЧИМА МОЛОДИХ»),
ЗА ОПОВІДАННЯМ ІЇ САПІНОЇ «ТА ЩО ВОНА, ЖАРТІВ НЕ РОЗУМІЄ?»
( профілактика суїциду, 10-11 класи
Товмацький навчально-виховний комплекс
13.01.2021 року
№ п/п | Клас | Вік | Стать
ч/ж |
Почуття, викликані оповіданням | Чи погоджуєтесь з думкою автора | Чи почерпнули щось нове з питань взаємин між людьми | Чи порадили б прочитати це оповідання друзям, рідним, знайомим |
1. | 10 | 16 | 4/1 | Співчуття , біль, страх
|
Так, частково | Так, звичайно | Так, обов’язково |
2. | 11 | 17 | 5/3 | Співчуття , почуття жалю | Так, частково | Так, корисна інформація; потрібно вчитися довіряти людям | Так, тому що це оповідання спонукає до роздумів
|
Учні 10-11 класів ознайомилися з оповіданням Ії Сапіної «Та що вона, жартів не розуміє?» Було обговорено питання взаєморозуміння, взаємоповаги у міжособистісних стосунках. Особливу увагу звернули на неприпустимість суїциду. Оповідання викликало в учнів співчуття, жаль, біль.
Учні погодились з думкою автора щодо вчинків персонажів твору, багато почерпнули нового для себе з питань стосунків між людьми.
Дійшли висновку, що оповідання Ії Сапіної «Та що вона, жартів не розуміє?» треба поширювати в учнівському середовищі для того, щоб уникнути ситуацій, які сталися з головною героїнею твору. Сподобалося те, що авторка вказала на байдуже ставлення оточуючих, на те, що автор не намагається виправдати вчинок, а прагне зрозуміти його.
Внутрішній опір викликало те, що є люди, які з посмішкою та жартами сприймають проблему «самопізнання». Та все ж треба розуміти Божественні закони.
Треба вірити і сподіватися.