ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ КУЛЬТУРИ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАСАДАХ САМОПІЗНАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

Черкашина Тетяна Вікторівна,

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників

Черкаської обласної  ради»

 

В статті представлені універсально-індивідуальні підходу у формуванні внутрішньої культури суб’єкту самопізнавальної діяльності, складовими якої є культура бажань, культура емоцій, культура почуттів, культура думок В дослідженні акцентується, що досягнення високого рівня комунікативної культури, професійно-особистісного самовдосконалення стає можливим за умови свідомого самообмеження і внутрішньої готовності суб’єкту педагогічної діяльності до пізнання своїх потенційних можливостей задля цілеспрямованого формування ментальної працездатності, зміцнення ментального імунітету.

Стаття