ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ САМОПІЗНАННЯ

Черкашина  Тетяна Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» 

В статті представлені індивідуально-універсальні підходи свідомого особистісно-професійного самовдосконалення суб’єкту педагогічної діяльності на засадах самопізнання. В статті акцентується, що досягнення високого рівня особистісно-професійного самовдосконалення, комунікативної культури стає можливим за умови свідомого самообмеження і внутрішньої готовності суб’єкту педагогічної діяльності до пізнання своїх потенційних можливостей задля цілеспрямованого формування ментальної працездатності, зміцнення ментального імунітету.