ПЕДАГОГІЧНІ ДИСКУСІЇ «ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСОБАМИ САМОПІЗНАННЯ: ОБМІН ПЕДАГОГІЧНИМ ДОСВІДОМ» у Геронимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

dav

Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи «Реалізація педагогічної системи самопізнання і особистісно-професійного самовдосконалення в педагогічній практиці» здійснено 10 квітня 2019 року у Геронимівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Черкаської районної ради Черкаської області у формі педагогічних дискусій «Особистісно-професійне самовдосконалення засобами самопізнання: обмін педагогічним досвідом».

Науковий керівник експерименту – Тетяна Черкашина, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради, нагадала учасникам педагогічних дискусій про основні положення педагогічної системи самопізнання і особистісно-професійного самовдосконалення, зокрема охарактеризувала структурно-змістові компоненти індивідуального ресурсу сил, етапи та умови самопізнавальної діяльності.

Один з керівниківдослідно-експериментальної роботи Людмила Северинчук, кандидат педагогічних наук, начальник служби у справах дітей Черкаської райдержадміністрації, підсумувала щодо результатів дослідно-експериментальної роботи, які були включені до дисертаційної роботи з проблеми формування культури родинних взаємин учнів, а також презентувала навчально-методичний посібник Тетяни Черкашиної «Сучасні педагогічні практики: педагогічна система самопізнання і особистісно-професійного самовдосконалення», який рекомендовано до застосування у роботі з учнями з метою підвищення їх рівня комунікативної культури, особистісного зростання.

Директор Геронимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ольга Буркацька  наголосила на необхідності системного здійснення самопізнавальної діяльності протягом усього життя, підкреслила, зокрема, про необхідність застосування принципу «Не нашкодь!» як в педагогічній практиці, так і під час повсякденних комунікацій.

Вчителі навчального закладу представили результати впровадження педагогічної системи самопізнанння та особистісно-професійного самовдосконалення суб’єктів педагогічної діяльності у роботі зі своїми учнями.

Загальні підсумки дослідно-експериментальної роботи «Реалізація педагогічної системи самопізнання і особистісно-професійного самовдосконалення в педагогічній практиці» будуть представлені на засіданні вченої ради КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».

Людмила Северинчук,

член ради навчально-практичного центру самопізнання

та особистісно-професійного самовдосконалення