Впровадження програми «Культура взаємин у педагогічній практиці»

    У загальноосвітній школі №10 м. Черкаси 15 березня 2017 р в рамках програми «Культура взаємин у педагогічній практиці» Черкаської міської громадської організацією «Ліга культури» була проведена виставка репродукцій картин «Імпресіоністи». На виставці були представлені роботи відомих французьких художників-імпресіоністів: Клода Моне, П’єра Огюста Ренуара, Поля Сезана, Каміля Піссарро, Альфреда Сіслея, Ван Гога. Екскурсовод, член ЧМГО «Ліга культури», Пилипенко Вікторія провела оглядову екскурсію для учнів 9-11 класів та ознайомила з цікавими фактами з життя і творчості художників-імпресіоністів.

Імпресіоністи прагнули найбільш природно відобразити реальний світ в його рухливості і мінливості, передати свої швидкоплинні враження. Вони вперше створили багатогранну картину повсякденного життя сучасного міста, відобразили своєрідність його пейзажу, містян в побуті, праці та розвагах. Їхні картини пройняті світлом, повітрям і душевною теплотою. А яскрава, чиста, спектральна палітра фарб налаштовує глядача на радісне сприйняття повсякденного життя.

Картини, представлені на виставці, не залишили байдужими ні вчителів, ні учнів школи. Учнів 11 класу найбільше вразила картина Каміля Піссаро «Бульвар Монмартр в Парижі» з серії полотен «Бульвари Парижа», де місто представлене як живий, неспокійний організм, який знаходиться в постійному русі. Учні 9 класу відзначили картину Клода Моне «Ставок в Монжероні», яка вражає реалістичністю передачі руху води і відчуття прохолоди в тіні дерев.

Знайомство з творчістю французьких художників-імпресіоністів допомагає учням поглибити пізнання в галузі історії світового мистецтва і впливає на збагачення почуття прекрасного.

В рамках програми «Культура взаємин у педагогічній практиці» для учнів 5 класу віце-президент ЧМГО «Ліга культури» Наталія Муляр провела бесіду «Правдивість як образ мислення» за оповіданням Емми Піньковськиї «Не збреши». Діти з цікавістю поставилися до запропонованої теми, щиро і відкрито говорили про ступінь власної правдивості з учителями, батьками, однолітками.