СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)».  КЕЙС НАВЧАННЯ 2. Педагогічне спілкування з учнями з теми «Правдивість як спосіб мислення». Додаток 2.  Оповідання І.Сапіної «Повагою на повагу!»
Додаток 2 Оповідання Ії Сапіної “Повагою на повагу” (переклад А. Аносової) Мама часто говорила мені в дитинстві: – Ти ніколи не бійся людей, пам’ятай, що людина людині друг і брат, …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)». КЕЙС НАВЧАННЯ 3. Педагогічне спілкування з учнями «ВЧИМОСЯ ДРУЖИТИ» за оповiданням Ії Сапіної «Курка»
КЕЙС НАВЧАННЯ 3. Педагогічне спілкування з учнями 5-7 класів «ВЧИМОСЯ ДРУЖИТИ» Педагогічне спілкування з учнями  за оповiданням Ії Сапіної «Курка» Мета – формування культури взаємин у міжособистісних комунікаціях «учні – …
СЛУХАЧАМ СЕМІНАРУ «ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО СЕБЕ (ІНШИХ, ЗАКОНУ, ДОВКІЛЛЯ)». КЕЙС НАВЧАННЯ 3.  Педагогічне спілкування з учнями «ВЧИМОСЯ ДРУЖИТИ» за оповiданням Ії Сапіної «Курка». Додаток 1. Оповідання  Ії Сапіної «Курка»
Додаток 1 Ія Сапіна «Курка» 1 Наша Мар’юшка, вчителька математики та класний керівник усім відомого 8-го «В» класу, «дитячі пустощі» якого за один рік не зуміли приборкати три вчителя, зрозуміла …
Базова література самопізнання і особистісно-професійного самовдосконалення
Амонашвили Ш. А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса / Ш. А. Амонашвили. – Минск : Университетское, 1990. – 560 с. Бех І. Д. Виховання особистості : Сходження до духовності : наук. вид. / І. Д. Бех. …
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.1. Загальні положення реалізації функції «Рефлексія та професійний саморозвиток»
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»  МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.2.1.Ієрархія цілей. 4.2.2. Інтегративний показник свідомого вдосконалення пам’яті
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»  МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.2.3. Інтегративний показник свідомого вдосконалення бажань. 4.2.4. Інтегративний показник свідомого вдосконалення емоцій
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.2.5. Інтегративний показник свідомого вдосконалення думок. 4.2.6. Структурно-змістові складники системного самоаналізу.
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.3.5. Програмування і планування реалізації функції рефлексії та професійного саморозвитку. Етапи зміцнення сил засобами системного самоаналізу.
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …