МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.3.5. Програмування і планування реалізації функції рефлексії та професійного саморозвитку. Етапи зміцнення сил засобами системного самоаналізу.
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.3.1. Умови особистісно-професійного саморозвитку. 4.3.2 Інтегративні рівневі характеристики особистісно-професійного самовдосконалення засобами самоаналізу.
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК». 4.3.3. Інтегративні рівневі характеристики з вдосконалення професійної компетентності засобами самоаналізу. 4.3.4. Інтегративні рівневі характеристики з вдосконалення комунікативної педагогічної культури засобами самоаналізу.
Черкашина Т. В., доктор педагогічних наук,  професор кафедри педагогіки і освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЇ «РЕФЛЕКСІЯ ТА …
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ КУЛЬТУРНОГО ФОНУ СУБ’ЄКТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
У навчально-методичному посібнику розглядаються психолого-педагогічні проблеми формування внутрішньої культури суб’єкта педагогічної діяльності в умовах сучасного освітнього середовища, його здатності до свідомого самокерування індивідуальним ресурсом сил, формування культури бажань, культури емоцій, …
КРУГЛИЙ СТІЛ З ПРОБЛЕМ  КУЛЬТУРИ  ВЗАЄМИН «ПРАВДИВІСТЬ ЯК СПОСІБ МИСЛЕННЯ»
КРУГЛИЙ СТІЛ З ПРОБЛЕМ  КУЛЬТУРИ  ВЗАЄМИН «ПРАВДИВІСТЬ ЯК СПОСІБ МИСЛЕННЯ»    «Не шукай правди в інших, коли її в тебе немає» Українське прислів’я Мета – формування свідомого ставлення до  психолого-педагогічних …
КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИМІРІ ПАРТНЕРСТВА В ПЕРІОД СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ЗМІН
      Т.В. Черкашина професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», доктор педагогічних наук. Однією із актуальних …
КУЛЬТУРА ВЗАЄМИН
    М.Б. ЕВТУХ Т.В. ЧЕРКАШИНА РОЗДІЛ З ПІДРУЧНИКА «КУЛЬТУРА ВЗАЄМИН» КУЛЬТУРА САМОПІЗНАННЯ Тема 2.1 Самопізнання як спосіб свідомого існування в соціумі Прикріплені файли: КУЛЬТУРА САМОПІЗНАННЯ (УРИВКИ З ПІДРУЧНИКА)
ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ КУЛЬТУРИ СУБ’ЄКТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАСАДАХ САМОПІЗНАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
В статті представлені універсально-індивідуальні підходу у формуванні внутрішньої культури суб’єкту самопізнавальної діяльності, складовими якої є культура бажань, культура емоцій, культура почуттів, культура думок В дослідженні акцентується, що досягнення високого рівня …